FAQ
Jak długo potrwa realizacja mojego zamówienia?
Realizacja zamówienia jest uzależniona od produktów, które mają być zrealizowane w każdym zamówieniu. Jeśli bardzo Ci się spieszy, skontaktuj się z nami – zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wysłać towar wcześniej niż jest to zaplanowane.
Jakie są dostępne metody płatności?
Akceptujemy płatności za pośrednictwem portalu Przelewy24, za pobraniem, tradycyjne przelewy bankowe, Blikiem.
Jakie są dostępne metody wysyłki?
Dostępne metody wysyłki to Kurier 48.
Jak można zwrócić zamówienie?
Jeśli chcesz wymienić swój produkt, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, aby wyjaśnić szczegóły wymiany. Prosimy o przesłanie zwracanego towaru na nasz adres. Prosimy o dołączenie informacji o zwracanym przedmiocie oraz potwierdzenie dokonania płatności za przesyłkę zwrotną. Koszt wymiany ponosi nabywca.
Czy mogę liczyć na Państwa poradę lub konsultację?
Tak, zdecydowanie. Uwielbiamy dzielić się naszą wiedzą, więc możesz się z nami skontaktować poprzez e-mail ([email protected]), formularz na naszej stronę www, telefonicznie pod numerem +48 606 303 823 lub na Facebooka. Chętnie podpowiemy Ci odpowiednie rozwiązania dla Twojego pupila.
Czy dostępne są kody rabatowe i zniżki?
Tak, oferujemy 10% zniżki dla nowych klientów, którzy zapiszą się do naszego newslettera.